What's ghost whisperer with out jim?!

oshit. någon mer än jag som såg ghost whisperer idag?! oshit jag dog. det var något spöke som förhindrade ett par från att gifta sig. och sen så blev mannen helt galen och ja jag vet inte vad. sen så åkte jim (melindas-huvudpersonens boyfriend) dit och skulle ta reda på de misslyckade brölloppet. och sen gick han in i huset där den galna mannen var. (det visste inte han) och sen kom melinda dit med någon polis kompis till jim (som är sjukhusguy typ) och mannen i huset hade ett vapen. sen tog jim vapnet och polis kompisen trodde de va mannen så han sköt och sen dog jim på sjukhuset. typ och aaah shit. jag MÅÅÅSTE se imorgon. men jag vetefan vad det är för tid på fredagar för vanligtvis är det på 4:an kl 15.05! men vad fan händer nu?! nu när inte jim är med. det blir ju katastrooof. och dom som precis skulle försöka få barn och allt. asså blä. den där polisen kan ta sig någonstans! så sorgligt slut.. :( fail att jag låter som värsta tv-geeken nu men ah haha (A)

byter samtalsämne nu då. bubblan sa hejdå till mig för ett tag sen och sedan dess har jag underhållit mig via spelen på facebook. i know i'm a nolifer yesssssbox. och jag ska väll också dra mig tillbaka snart antar jag.
JUSTEF*N jag har utvecklingssamtal imorgon......... shit. jag dör klockan 3 på en fredag. NO SHIT kom på en bättre tid för fan jag har ett liv människor?!

anyways det här är nog det längsta inlägget i pershake's historia. gud OMG. HAHAH. dör. godnatt! //bullen

Kommentarer
Postat av: johannahallbom

shyyysst ;D

2010-03-12 @ 18:38:06
URL: http://bbrunettbarn.blogg.se/

Det här måste jag få säga:

Jag heter:
Stammis?

E-postadress: (syns inte)

Skriv din blogg här om du har:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0