Waaah det regnar in!!

jag vaknade i morse... så var den dagen förstörd. nej inte riktigt så illa var det ändå. men strax inpå för det är idag man har ledigt och sen börjar helvetet igen.. nu kommer ångesten - faktum är att den redan har börjat. men det är ju inte långt kvar till påsk så nu får bannemej dom här veckorna gå undan och så är det snart påsklov!

hm. okej åter till rubrik. jag vaknade imorse och skulle gå ner mot tvsoffan och fixa frullen och så känner jag hur de droppar på armen i trappan. ohhh great. som om vi inte har nog med projekt här hemma och fixa utan nu ska det läcka in också...

iallafall så har jag spanska och so prov de här två närmaste veckorna så jag måste plugga lite idag. så jag var varken sminkat mig eller klätt på mig för att gå ut och umgås med någon idag. noway. jag ska inte göra något vettigt idag förutom att plugga. om jag nu ens kan skaffa motivation nog att börja göra det.

hmokey blev ett ganska seriöst inlägg wow första gången?.. nej okej. hejdå jag lär ju skriva något mer idag //bullen.

Kommentarer
Postat av: aayah ♥/ Sweet 17!

varför =)?

2010-03-07 @ 13:47:28
URL: http://ayahbadawi.blogg.se/
Postat av: Marina

hej, förlåt för sent svar, har inte haft internet fy va dryg:/, allt bra med dig:)?

Haft en bra helg?

Ha det bra!

kram

2010-03-07 @ 13:58:17
URL: http://mmarinas.blogg.se/

Det här måste jag få säga:

Jag heter:
Stammis?

E-postadress: (syns inte)

Skriv din blogg här om du har:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0