SHoPPiNg YäÄÄä.

jag bubblan och en annan kompis var iväg idag vid.. kanske 2 tiden tog vi och pallrade fötterna en bit sen tog vi bussen iväg och sen när vi va framme träffade vi bubblan och sen tog vi andra bussen och efter kanske 20 minuter eller något va vi framme! vi gick runt i affärer. åt glass. skrattade och hade det bara allmänt trevligt! själv köpte jag 2 tröjor efter en lååång stund av tvekan och letande efter rätt tröjor så köpte jag dom ändå! sen kollade jag på en "vårjacka" och sen åkte vi hemåt när alla börjat tröttna en aning.
no plans för ikväll men vi får väl se vad som händer och sker. tror jag ska ut med några men vet inte än! //bullen.

Kommentarer
Postat av: Anna

SV: hehe :) vilken är din favorit glass?

2010-03-27 @ 20:19:43
URL: http://liljeflod.blogg.se/

Det här måste jag få säga:

Jag heter:
Stammis?

E-postadress: (syns inte)

Skriv din blogg här om du har:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0