REPRIIIISER here i come!

om 5 minuter börjar dating in the dark som jag missade i tisdags. och sen efter det är det även desperat housewives som jag OCKSÅ missade i tisdags. aj aj aj då. skäms på mig. i guess att jag var för upptagen med datorn.. hehe :$ måste verkligen skärpa mig med det dära.
sen har jag lite halft börjat pilla på en ny header ännu en gång! men jaja vi får se. jag är inte direkt proffs när det gäller den där grejen så det är knappt att man orkar. men men vad gör man inte. adios amigos //bullen.

Kommentarer
Postat av: Felicia [ F o t o b l o g g ]

SVAR: haha, tackar! :)

2010-03-14 @ 15:29:09
URL: http://feelize.blogg.se/
Postat av: Becca | Bloggen om allt!

Hejsan! :) Har min bloggs första frågestund just nu! Och det skulle vara skit schysst om du ställde en fråga (anonymt går bra också) :D



Ha det gött! :D

2010-03-14 @ 16:11:59
URL: http://satiine.blogg.se/

Det här måste jag få säga:

Jag heter:
Stammis?

E-postadress: (syns inte)

Skriv din blogg här om du har:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0