ONce it was THIs GirL wHo...

gud OMG. haha så sa min kusin i.. lördags (?) sen när jag berättade det så reagerade hon inte sen när hon sa det igen för sig själv fattade hon. haha. vi låg och skratta en del. när vi såg på film hade en man armen uppe i luften så hon ba från ingenstans: PEACE POLICE! haha.

men nu byter vi samtalsämne här. kom på att vi inte har no imorgon. SOOO great. juste jag har ritat lite. men orkar nog inte lägga över bilderna från kamerna. eller kanske. eller så kanske inte. de KAN komma imorgon. juste sen har jag hittat vääärldens Mysigaste låt!

Crash Test Dummies - Mmm Mmm Mmm

hahha så grym. /bullen.

Kommentarer
Postat av: EMME

sv; Jag sitter och tittar på Luftslottet som sprängdes :)



HAHA kanske konstig fråga, men vad är NO? Vi har inte det på åland iallafall x)

2010-03-08 @ 21:48:16
URL: http://josefinaemelie.blogg.se/

Det här måste jag få säga:

Jag heter:
Stammis?

E-postadress: (syns inte)

Skriv din blogg här om du har:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0