känn er VIKTIGA.

ok nu dissar jag dating in the dark för att svara på era kommentarer.. unbelievable! men jaja vad gör man inte för er skull.. haha nej men jag har faktiskt varit dålig ang. kommentarerna på senaste tid. men jag har mycket just nu. bla. spanska läxa och so läxa och nyligen haft engelska prov och matte prov. och snart svenska prov också. jissanes vad mycket nästan alla ämnen! så ni kanske fattar..?

jag gjorde en secret idag kanske ni får veta vad jag gjorde eller inte? en bild kanske.. :o only god knows. anyways nu ska jag svara på de sista kommentarerna och sen kolla desperat housewives och efter det cougartown eller vad de nu heter! sen mååååste jag hinna med lite spanska mellan det! olala vem tror att jag kommer hinna?!?! inte jag. i alla fall måste kila //bullen.

Kommentarer
Postat av: Ciiz

haha ärrrsh :D vad har du för dig?

2010-03-30 @ 20:59:42
URL: http://ciiiiz.blogg.se/
Postat av: R e b e c c a

sv: hihi ja :)

2010-03-30 @ 21:01:38
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/

Det här måste jag få säga:

Jag heter:
Stammis?

E-postadress: (syns inte)

Skriv din blogg här om du har:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0