HeLLoW

HeLLoW! :) Bullen va ju sjuk idag med, och jag ser att hon har varit duktig och uppdaterat er ^^ själv är jag inte lika bra på sånt där som ni kanske har förstått, men jag gör mitt bästa x)
idag gick det i alla fall ganska fort i skolan, men hade hoppats på att få tillbaks provet vi gjorde förra veckan, men så blev det inte.. "/
Sen blev det mat och lite sånt, inget speciellt liksom..
nyss åt jag middaaaaaaaaaaag och nu har jag precis haft lite roligt och ritat en bild hahaha xD


Japp, detta är jag! Fast jag har ritat till glasögonen, har inga påriktigt liksom.. ;D /BuBbLaN'

Kommentarer
Postat av: Malin, 21 år & Gravid

jag mår bra men är trött och seg hur mår du?

2010-03-16 @ 19:26:55
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Det här måste jag få säga:

Jag heter:
Stammis?

E-postadress: (syns inte)

Skriv din blogg här om du har:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0