GoooooooooDMoooooorninG!

godmorgon på er cutiepies! hur är det med er idag? jag känner att min förkylning börjar ta sig och jag inte alls är lika snuvig så det kan hända att jag faktiskt går till skolan imorgon... om jag orkar. men på fredag så ska jag gå i alla fall det är jag säker på om det inte händer något riktigt drastiskt och jag blir super mega sjuk!

jag lyxade till min frukost lite idag samt la mig i soffan och tittade på smallville där jag hittade en riktigt bra låt i slutet av programmet. och just nu försöker jag leta reda på en video åt er med låten med ett hyffsat bra ljud. HAHA. på videon ser dom hemska ut så ni får bara låten! refrängen är bra... //bullen.


eller ni med spotify får bättre ljud här.

Kommentarer
Postat av: sooffs

vabra! jo de är toppen:)

vad ska du hitta på idag då?♥

2010-03-17 @ 13:44:31
URL: http://ssofiejohanssonn.blogg.se/

Det här måste jag få säga:

Jag heter:
Stammis?

E-postadress: (syns inte)

Skriv din blogg här om du har:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0