GÖ NICE ALLTSÅ!

ni kommenterar - jag gillar't. och å andra sidan så finns det redan 1 prenumerant! KEEP IT UP!

jag och bubblisen har faktiskt haft snökrig idag. och jag kom ut i snön trots allt! och de va gö nice ska ni veta! faaaast det blev en aning blött också. men jag sitter här med filt nu och lyssnar lite på John Mayer ÅKKK Sugababes och en liten del Joshua Radin också.
undrar vart bubblan tagit vägen idag. hon kanske blev så chockad av mina mulningar.. vem vet :$
alllllllllllllllllLLLLLLlllafallL. så ska jag kolla på någon film som pappa sa var bra Rain Man. tror jag den hette eller nått. handlade om någon kille som hade fotografiskt minne eller något sånt. men han sa att den va tokigt lång så jag venne om jag ska gå ner nu den började för en kvart sen så det är väll dags för första reklamen nu..

Ni KansKe HöR aV nåGoN aV oSS SeNaRe. / BuLLeN.


Kommentarer
Postat av: aayah ♥/ Sweet 17!

jasså kuligt =D

2010-03-01 @ 21:22:55
URL: http://ayahbadawi.blogg.se/

Det här måste jag få säga:

Jag heter:
Stammis?

E-postadress: (syns inte)

Skriv din blogg här om du har:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0