'Everything comes to you if you fight for it..'

tjao! hann inte skriva mer igår eftersom vi höll upp lite med uppdateringen just när ni skulle rösta på om ni gillade tandställning eller inte.. ;)
men idag va det ju skola i alla fall, och det gick ju bra . sen åkte jag hem och sitter nu och kollar på Top Model, det är ju final! (a) sen e det teoriträning ikväll som slutar ganska sent, så får se om jag hinner skriva, men det tror jag nog.. :) men nu börjar programet igen! (det va paus) see yah! /BuBbLaN'

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv; Haha, vad bra! :)

2010-03-24 @ 17:23:49
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/
Postat av: Monkey

ja hehe ska formatera om datorn idag och hoppas på det bästa =)

idag har jag skrivit lite på mitt projektarbete och idag tog jag en runda på shoppincentret =)

hur är läget med dig idag då?

2010-03-24 @ 17:31:00
URL: http://www.monkeypig.se

Det här måste jag få säga:

Jag heter:
Stammis?

E-postadress: (syns inte)

Skriv din blogg här om du har:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0