Bra dag att vara sjuk på.. HELL NO!

haaaa-ha. nu har jag svarat på era kommentarer äntligen! men jag kom fram till datorn vid 11. så jag kunde lika gärna gått i skolan idag. MEN jag är sjuk så därför gick jag inte. men det jag vill komma fram till är att min klass slutar 11 idag dvs bubblan. fast å andrasidan fick inte dom sovmorgon till halv elva som en annan fick *blinkblink* men jag slapp i alla fall språklektionen som är sjuuukt trist. hoppas bara vi inte fick läxa tills imorgon eller tills torsdag för då måste jag göra den.. SUCK! anyways.

dagens planer: mysa ner mig i soffan och titta på film [troligen ice age] fast kan bli någon annan också. Halsen har INTE kommit på bättringsvägar och jag hade feber imorse, fast just nu känner jag inte så mycket av näsan! thats good! :) //bullen.

Kommentarer

Det här måste jag få säga:

Jag heter:
Stammis?

E-postadress: (syns inte)

Skriv din blogg här om du har:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0