Mera nytt!

sådär kirrade ihop en lite ruta med lite information. den kan man också se till höger. sitter ju högst upp i menyn. där står allt man behöver veta om oss. Bullen och Bubblan som vi kallar oss eftersom vi just inte skriver om någonting privat. LÄS den! där hittar ni även våran mejladress ifall det är någonting speciellt ni skulle vilja säga och om det inte duger med en kommentar är det bara att skicka iväg ett mejl till oss!

jag sitter just nu och snackar lite med bubblan på msssssn och min förbaskade fot har somnat. kanske inte är så smart att sitta på den trottttts allt??!? och snart ska jag gå igenom mina "min-fot-har-somnat-dampattacker." och sen börjar mina ögon bli en aning trötta. så det här var allt för mig idag!!!!
TACK OCH HEJ, JAG GILLAR INTE DIN LEVERPASTEJ! / BulllllllleN

Kommentarer

Det här måste jag få säga:

Jag heter:
Stammis?

E-postadress: (syns inte)

Skriv din blogg här om du har:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0