and 200 here we go!

yesyes 200;de inlägget nu dåva! :) och hur länge har vi haft bloggen.. tja kanske 2 månader eller något sånt, inte mycket mer tror jag i alla fall! kul att det ändå gått framåt en del!

sitter och lyssnar igenom en random spotifylista och letar några låtar, har hittat ett par riktiga diamanter ;) fast en del är ganska usla och uttjatade också men, sån är jag. lyssnar på bra låtar om och om igen och sen efter en vecka är de dåliga. och sen kommer alla kompisar och tycker den är überrrrrbra och så total dissar jag den direkt. mahaha :blush:
klockan är redan 3 och jag orkar inte göra något mera vettigt idag... ska leta reda på några roliga eller åtminstonde någorlunda intressanta saker att skriva lite om! :) LATERO. //bullen.

Kommentarer
Postat av: Nessise

Bara bra;D

Vad gö du?

kram

2010-04-06 @ 15:12:54
URL: http://tkeh.blogg.se/

Det här måste jag få säga:

Jag heter:
Stammis?

E-postadress: (syns inte)

Skriv din blogg här om du har:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0